NEWS CATEGORIES:



NEWS ARCHIVE >>
SOFTPEDIA REVIEWS >>
MEET THE EDITORS >>
Home / News /


Ceaiul previne cancerul ovarian

Spune un studiu ce a implicat 61.057 de femei

By Tudor Raiciu, World and Health News Editor

13th of December 2005, 13:49 GMT

Adjust text size:


Desi factorii ce contribuie la dezvoltarea diferitelor forme de cancer se inmultesc in fiecare zi, exista remedii destul de simple si la indemana multora dintre noi.

O echipa de cercetatoare de la un institut din Stockholm a aratat ca femeile care consuma zilnic cel putin doua cesti de ceai se protejeaza mai bine impotriva cancerului ovarian.

In cadrul studiului ce a implicat 61.057 de femei cu varste cuprinse intre 40 si 76 de ani, Susanna C. Larsson si Alicja Wolk au examinat asocierea dintre consumul de ceai si riscul de dezvoltare a cancerului
ovarian.

"Am observat un risc cu 46% mai mic in cazul femeilor care consumau doua sau mai multe cesti de ceai pe zi decat in cazul celor care nu consumau", au declarat cele doua cercetatoare. "Fiecare ceasca de ceai in plus a fost asociata cu o scadere de 18 procente a riscului aparitiei cancerului ovarian. Aceasta asociere nu depinde de consumul scazut de cafea in randul femeilor ce consumau cantitati mari de ceai, in cazul acestui studiu, cafeaua nefiind asociata cancerului ovarian", au mai spus acestea.

Potrivit unor studii anterioare, ceaiul reduce riscul atacurilor cardiace si imbunatateste circulatia sangelui, protejeaza impotriva cancerului colorectal si de piele si inhiba dezvoltarea bacteriilor care cauzeaza respiratia neplacuta.

Cu ocazia publicarii concluziilor, Joe Simrany, Presedintele Consiliului Ceaiului din Statele Unite, a declarat urmatoarele: "Acest studiu atrage, din nou, atentia asupra rolului pe care il are ceaiul in prevenirea bolilor. O multitudine de studii au sugerat rolul pe care il poate avea ceaiul in prevenirea afectiunilor cardiovasculare si a diferitelor forme de cancer. Acest nou studiu sugereaza ca bautul ceaiului in mod regulat poate contribui si la reducerea riscului cancerului ovarian".

RESURSE

Cancerul poate fi prevenit printr-un stil de viata echilibrat

Berea ar putea preveni aparitia cancerului

Cercetatorii izoleaza cauza cancerului de prostata
Read by 6,143 user(s) | Add comment | Link to this article TWEET THIS


Article rating:
Fair (2.5/5) 10 vote(s)    

Subscribe to news | Print article | Send to friend

© Copyright 2001-2009 Softpedia
Contact:

 

 

SEARCH THE NEWS ARCHIVE :




Today's News
| Yesterday's News | News Archive


MORE RELATED ARTICLES:

User opinions:

No user comments yet.
Be the first to express your opinion using the form below!

Share your opinion:

Your Name:
Your Email Address:
(will not be used for commercial purposes)
Solve this to prove you're not a bot: =
Your review/opinion:

 




Windows tabGames tabDrivers tabMac tabLinux tabScripts tabMobile tabHandheld tabGadgets tabNews tab

SUBMIT PROGRAM   |   ADVERTISE   |   GET HELP   |   SEND US FEEDBACK   |   RSS FEEDS   |   ENTER NEWS SITE   |   ENGLISH BOARD   |   ROMANIAN FORUM